Dallas 13 november

Hej alleman!
Ledsen att jag inte uppdaterat något, men jag har inte varit helt frisk och därför inte gjort så mycket, så det har inte funnits mycket att skriva om. Men ikväll ska vi på House-warming Party vilket är som en inflyttnings/välkomstfest om jag har förstått det rätt! Det är Hilde och Peter som ska ha festen, och det var först tänkt att jag skulle hjälpa till med servering och sådant men nu har de ordnat ett riktigt catering team så mina tjänster var inte nödvändiga haha! Så det blir bara party för mig ikväll, men inte mig emot :) Ska bli kul!

Imorgon ska vi till Down Town Dallas! Yeai :D Jag ska få se storstan!! Så efter denna helgen har jag nog mer roligt att skriva om och fina bilder att visa :D

Hoppas ni har en bra lördagskväll där hemma, nu ska jag iväg och käka lunch med grabbarna i huset! Kina buffé blir det idag :) Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Familjen

Hej Sanna. Nu tycker vi att du får ta och uppdatera;)

2010-11-20 @ 15:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0