Speechless

Hej där!
Alltså vad har jag gjort idag egentligen? Dagen har bara flugit förbi och jag kan inte minnas att jag gjort något viktigt, på dagen, steg upp i bra tid meen så måste jag ju se både smalville OCH top model. Så klockan han bli tjugo över två innan jag flyttade mig från frukostbordet i alla fall! Suck.. Men jag kollade lite på teorin idag, skulle kört en runda med pappa men han hann inte, dock tänker jag fan i mig boka körlektioner nån gång denna veckan! Och imorgon ska jag plugga teori heela dagen lång :) Så det så!

Klockan 5 kom Massis och hämtade upp mig och vi drog ner till gymmet för att gå på indoor walking 45 min. Förra veckan så tyckte jag inte passet var så jobbigt, så jag drog ju på lite extra på motståndet idag.. Det visade sig vara en ganska dum idé när det var dags att varva ner efter 45 minuters kämpande! Jag hade inte känt nån yrsel eller något sånt under hela passet förns då. Det helt och hållet svartnade för mina ögon och jag fick sätta mig ner med armarna högt upp i luften. Trodde helt seriöst att jag skulle lägga en pizza i spinning salen :O Har ätit dåligt idag och drack nog för lite under passet så det var nog därför. Hade varit bra om jag hade förstått att jag faktiskt inte är He Man. Men nej, det är väl klart att jag tror jag klarar allt ;) Jag kan ju iaf skryta med att jag inte mesade med träningen!
En sak stör mig dock! Jag satt där halvt avsvimmad på golvet, blek som ett lakan i ansiktet. Och INGEN (förutom Massis då) frågade hur det var med mig! Inte ens instruktören? Det var ändå fullt på passet lixom. Hade det varit någon annan som ramlat ihop hade iaf jag kollat hur det var med den personen! Men nej, fega jävla svenskar som låtsas som att det regnar! Riktigt illa är det faktiskt. Inte för att det var så allvarligt med mig sen, men ändå det kunde ju varit något värre. Svenskarna har nog glömt den "gyllene regeln" som jag fick lära mig redan i lekis haha. Här kan vi verkligen snacka om I-lands problem :P

Nej nu ska jag försöka komma i säng så att jag är pigg på att plugga imorgon! :) Guuudnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0