Never say never

God solig förmiddag! :)

Skulle egentligen tränat med Joakim i morse, men han lyckades bli sjuk inatt så det blev inget av det. Tyvärr, jag hade absolut sett fram emot en jävulks träningsvärk! Men vi får ta det när hans hosta försvinner.

Igår skulle jag haft en hemma dag med städning och teoriplugg. Meen så skicka Anna sms och frågade om jag ville hänga med till Karlskrona och det kunde jag ju inte bara säga nej till ;) Så, jag, Linn, Fanny och Anna stack in vid halv 12 tiden för att bränna lite pengar hehe. Först hittade jag inget roligt alls, så himla typiskt! Men efter att ha käkat lite god Thai Buffé så rullade det på. Hittade hur mycket fint som helt på H&M, men jag kände att jag nog inte kunde köpa alla mina 15 plagg jag dragit in i provhytten, så jag fick välja ut guldkornen ;D Hittade bla en jättesöt lila sommarklänning, vill använda den nununu, men den kommer vara som snyggast när man är brun och sommarfräsch! Förutom klänningen köpte jag, en hög kjol och en oversize t-shirt. Sen åkte vi till skopunkten där jag hittade mig ett par skyhöga klackar! De klassas nog inte så höga för korta människor men för mig som redan är ganska lång bev jag som en höghus haha. Men de var snygga så jag kunde inte låta bli.. Får se om jag vågar använda dem ikväll, lär bara kunna ha dem på mig max 3 timmar tror jag, kommer nog få riktigt ont i fossingarna. Får ta med dubbla skor ;D

Ikväll är det 18års fest för Moa och Linnea som gäller. Kommer nog bli riktigt kul! Första gången jag och Massis ska festa ihop också, bättre sent än aldrig haha. Nu ska jag snart hoppa in i duschen tänkte jag sen välja ut lite outfit för ikväll :)
Hoppas alla får en nice lördag! Tjingeling :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0