Just lika a dream to me

Godkväll!

Här sitter jag och väntar på varmvatten så att jag kan gå och duscha! Ja, det är lika sjukt som det låter.. Min älskade far hade I SMYG stängt av varmvattens beredaren :O Han "hade listat ut" att nu när det är lite varmare ute så kan värmepannan sköta allt, eller något. Här har jag gått i 2 dagar och verkligen inte fattat vrf vattnet bara blir ljummet när jag haft på högsta värmen i kranen! Så är det HAN som stängt av det!! Åh vad pissed of jag blev när mamma sa att det var han. Så nu har vi stått och skrikigt på varandra en stund och tillslut fick jag honom att sätta på det igen. Så ja, nu väntar jag som sagt på att det ska bli hett och härligt, så jag kan ta en dusch! ^^

Imorgon tar jag och Malin 9tåget till Maalmöö! När vi kommit fram blir det att snabbt slänga i sig lite mat, hem till Maja och slänga av sig packningen, sen vidare till The Studio och bli fotade. Har riktigt problem med vilka 3 outfits jag ska ha med mig! Har 2 klara, den tredje är jag jätte osäker på.. Jaja jag tänker ju inte köpa så många bilder ändå, så jag behöver ju inte köpa bilderna till den tredje outfiten ;D
Förutom att vara på The Studio imorgon, ska vi ut och äta sen kolla vad Malmös uteliv har att erbjuda! Kommer nog bli kalas! Sen får vi se om vi åker hem på lördag eller söndag, beror helt enkelt på när vi blir nöjda! :) Jag ska dock försöka hålla i mina pengar så hårt som möjligt! Åker ju till göteborg på torsdag och DÅ ska det shoppas :D Tur att jag fick min lön idag..

Nehe nu kom Pappa in och fjäskade om att vattnet nog är varmt nog! Dags att hoppa in i duschá.

PS. Jag saknar Fiiliip :* 

Vampire Diaries <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0