En helg i Malmö

Helgen i Malmö var great! Malin och jag tog tåget ner i fredags morse och åkte hem i söndags kväll. Fredagen bestod av fotografering på The Studio i Turning Torso. Det var riktigt kul att bli stylad och fotad, men det kändes verkligen att de mer eller mindre gjorde allt på rutin. Vår fotograf var riktigt mekanisk, "Titta dit, lägg handen där, vrid på på höften där, ååh så ett leende nurå". Trodde inte jag skulle få en ända bra bild, för det kändes inte så bra. Men jag hade rätt fel, tyckte om jättemånga utav mina bilder. Dock höll mig för att slösa upp mina pengar och köpte endast 3, en från varje outfit.

På kvällen blev Malin och jag rätt sega, så det var på vippen att vi struntade i att gå ut. Men så var Backaryds herrar nere på trivselläger och några utav dem skulle ut. Så det beställdes snabbt en taxi som kom på 5 min!! Hade knappt hunnit plocka ihop mina grejer innan Malin ropade att den nog var här nu haha, ja det blev lite stress där :P Vi gick till den ända klubben vi visste det var 18års gräns på "Chili" och det visade sig att den klubben ägdes av Tim från Mammas Pojkar! Så det blev lite kändis span i Malmö också ;)

Lördagen bestod av shopping, fast jag köpte BARA 1 par leggings ^^ Håller på mina pengar till Göteborg! Då ska det brännas pengar vill jag lova :D På kvällen låg vi bara hemma hos Maja och kollade på film och åt lite gott. Det blev twilight och new moon maraton! Jag och Maja fick förklara hela filmerna för Malin för hon var så trött att hon inte orkade koncentrera sig på vad som hände. Haha så söt :P
Som sagt en riktigt bra helg i Malmö med Malin och Maja. Den får 4 av 5 toasters :D

Imorgon åker jag och familjen till Göteborg över påsken! Yeai ska bli hur härligt som helst, har inte varit där på ett år nu. Det blir nog lite teoriplugg på vägen upp om jag kan tvinga mig till det! :P

På tal om ingenting så är jag brunett igen! :O Mycket mörkare än jag tänkt mig! Men den färgen jag egentligen vill ha var tydligen mörk i botten, så jag ska till salongen nästa vecka igen och färga det rätt :) Känns sjukt ovant varje gång jag ser mig i spegeln! Men jag vänjer mig nog snart, färgen är rätt snygg.

Här kommer en utav mina bilder, får se när jag visar de andra två ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0