Drömtydning?

Inatt drömde jag att någon slog ut två tänder på mig. Jag brukar aldrig bry mig så mycket om vad drömmar betyder, men jag fick för mig att det var något speciellt med att drömma om tappade tänder. Kollade upp det och det betyder tydligen förändring, förlust eller död! Så nu hoppas jag verkligen att drömtydning bara är bullshit :( Kan ändå inte låta bli att noja över det, kommer nog gå på nålar idag. Meen det är säkert bara en tillfällighet.. I hope.

Jag är fortfarande sjuk, har missat två jobbardagar. Feber, hosta och förkylning och inget verkar ge sig.. Har legat vid TVn och kollat på Hogan Knows Best maraton hela dagen. Börjar bli lite rastlös nu men orkar inte göra något. So I'm stuck here ;)

Bläbläblä.... Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hur kollar man upp vad drömmar betyder? Jag skulle gärna vilja kolla upp mina konstiga drömmar, haha.

2010-02-23 @ 12:30:00
URL: http://jannikeahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0