Smoooothie

Hellu!
Jag och Lisa har från och med i lördags börjat våra nya och hälsosamma liv! Gjorde äntligen en comeback på gymmet och började med "Indoor walking", ett halvtimmes pass men det var svettigare än en bodystep pass på 55 min! Så jag och Lisen tog oss dit idag också, jäklar vad man kommer få vältrimmade ben, rumpa och kanske också armar av detta (y) Efter träningen gjorde jag mango & jordgubbssmoothie, plockade bort den otäcka ananasen! Vet inte riktigt om det är min grej, kom på mig själv med att dra på överläppen när jag drack, vilket jag har en konstig vana att göra när jag dricker något som inte faller mig i smaken.. haha. Men jag tog mig genom hela så jag ska nog vänja mig för det känns nyttigt och passar bra in på mitt "nya" liv ;)

I lördags åkte jag upp till skogen till Fille. Det blev film: "Rosa Pantern 2", popcorn, nya Lindt chokladen med smakgaranti (dock höll den vad den lovade, så inga pengar tillbaka där haha), Xbox360 med fightingspel och fyrhjuling och jag vann faktiskt några gånger, Joda i mitt hjärta haha ;) Söndagen bjöd på Idolmaraton som vanligt haha :P Pappa kom och hämtade mig och det var dags för 70års middag hos momor och morfar. Åh vad jag saknat morfars goda maaat! Det var så länge sen vi var där på middag och mormor har inte varit piggare på flera år, det gjorde mig så glad att se henne så, det är min gamla goa och listiga mormor som kommit tillbaka igen :') Hoppas hon får hålla sig frisk länge denna gången..

Dagens spotifybästa: Sean Kingston - Face Drop

Nej nu får jag springa och göra lite nytta någonstans! Ha en bra måndag :) Pusss



Pokerface mamamamaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0