Måndag 14 september

Ny vecka, nya möjligheter? Jag började i alla fall min vecka med frulle hos fröken Claesson, trippade sömnigt ner till henne vid 10 imorse och hade en riktig mysfrukost med en massa prat, sen kollade vi på min film från studenten och båda fick gåshud upp i kinderna! :)

Allt känns lite upp och ner just nu! Alla frågor man får om framtiden.. Många i min närhet stressar mig som fan med det. Vad ska du göra nu? Vad händer med USA? Hur går det med jobbletandet? Heltidsjobb, deltidsjobb? Ta ditt körkort! Vaddå, vet du inte vad du vill jobba med? Ska du inte börja plugga till våren då? Resa måste du göra nu när du har tid! Osvosvosv..... Det tar aldrig slut! Ju fler frågor jag får ju mer förvirrad och osäker blir jag! Jag har alltid vetat att jag ville ta minst ett år från skola och plugg, men jag hade inte förväntat mig att det skulle bli såhär. Det är liksom "inte okej" att säga: Nej, jag vet faktiskt inte vad jag vill göra det här året och nej jag vet inte än vad jag vill jobba med i framtiden! Så fort man säger det så lyfter folk bara förvånat på ögonbrynen.
Det ända riktiga målet jag hade med det här halvåret var att ta mitt körkort, men nu känner jag mig hur stressad som helst med att hitta jobb,plugga,resa... Jag kommer ha hela livet på mig att jobba, varför måste alla stressa så mycket med allt? Jag blir helt knäpp på det här!
Skönt att jag har fått prata om det med Mamma och Lisa i alla fall, de har fått mig att slappna av en del för igår efter att farmor åkt hade jag seriöst panik och visste inte vart jag skulle ta vägen. Tack <3

Imorgon kommer mina brudar hit för en första filmkväll med nya TVn, Pizza och Idol blir också! Ska bli kul som faen (y)

/ S

I don't know what I want, so don't ask me
Cause I'm still trying to figure it out
Don't know what's down this road, im just walking
Trying to see through the rain coming down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0