Män som hatar kvinnor

Usch, har äntligen kollat på den filmen nu! Visst den var verkligen hur bra som helst men våldtäcktsscenerna gick jag ifrån för jag mådde fan psykiskt dåligt av dem, usch. Så det var som när man var liten och inte fick se på de "farliga" scenerna då mamma/pappa ropade ner en igen när de var över haha.

Idag ringde klockan tidigt och kl 10 kom Jojje och Mathias och hämtade mig, skulle in till Karskrona och fixa handbollsskor till JK och sen möta upp Annie för lunch. På fiket satt vi och tjuvlyssnade på folks konversationer, och man fick höra endel saker som man kunde dra liknelser till Anna Anka enligt Jojje haha! Blev en riktigt lyckad Karlskrona tripp och nej jag köpte faktiskt ingenting förutom maten! Dock hittade jag också ett par träningsskor som jag blev förälskad i, kanske åker in nån gång i veckan och köper dem för det är faktiskt en sak jag behöver! Jojje och jag begravde oss i Everest jackor också, man kunde nog gått vilse i dem!

Har fixat lite med CV och bett om arbetsgivarintyg från Mairo idag också. Är lite trött på att vara "mellan två jobb" nu.. eller det är ganska soft i och för sig.. men pengarna rullar ju inte precis in på band av det :/ Ska på något jobbcoach möte på AF nu i veckan har jag för mig, det ska på ryktes väg vara ganska meningslöst, men med tanke på att jag inte har något bättre för mig känner jag mig tvingad att gå dit ändå ;P

Kul att sova själv nu då, jag blir helt knäpp av sånna här filmer, eller mer av skräckfilmer, usch vad jag hatar dem! Nu skulle Sköldis varit här och agerat vaktsköldpadda haha. Nightynight :*

Erik Hassles album blev dagens spotify plåga! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0