Femtonde september

Hellu
Mina brudar stack för en stund sen efter en härlig myskväll med pizza, idol och film! Dock var det ganska många som bangade pizzan, meen då blev det mer till oss hungriga stackare haha. Det blev filmen "Seventeen again" och de flesta brydde sig nog mer om att dregla över varje scen med Zac Efron än att bry sig om själva handlingen ;) Men den var bra! 4 av 5 toast (y) Det var så länge sen vi träffades hela gänget så det blev nog lite extra trevligt ikväll.

Har också hunnit träffa Lisa idag vilket alltid är lika uppskattat och förhoppningsvis gjorde jag hennes dag lite lättare, hon gjorde i alla fall min det :) Sen har jag dammsugat hela huset, plockat ur och i diskmaskinen, tagit ut sopor, putsat speglarna och en massa annat som jag borde få vuxenpoäng för haha ;P

Nej nu blir det sängen och "Ljudet av ditt hjärta" (tredje twilightboken). Jaja, ALLA tjejer älskar twilight och jag är en utav dem. That's just the way it is :) Gooodnight ***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0