Eyes on fire - Blue Foundation..

..är en skum låt som jag har fattat tycke för!
Igår natt kom det hit en pojk på longboard det var trevligt. Försökte mig på att åka lite idag, det gick väl sådär.. Jag ramlade i alla fall inte, fast det lilla jag åkte så var det kanske inte så stor risk att jag skulle hunnit dra dit? Eller i och för sig är det mig vi snackar om så det kunde nog varit mycket möjligt egentligen!
Jag gav mig på att baka idag, kladdkaka, det gick bättre än att åka longboard! ;D Mumma blev det.

Imorgon ska jag och min böna Lisa åka till Karlskrona och kika lite, det ser jag fram emot :) Sen blir det party i Karlshamn, bartenderbruden Anna fyller 19 år. Grattis i förskott!

Något lite halv skumt har börjat hända mig. Nästan varje gång jag kollat klockan när jag suttit vid datorn har den varit: 22.22, 00.00, 11.11, 15.15, 20.20..... osv. Har hållt på såhär i flera dagar nu och det börjar bli lite läskigt haha. Och NEJ jag sitter inte och väntar på att det ska bli de klockslagen. Fanny trodde att det var något tecken haha, undrar vad bara :P Det återstår att se! Det positiva med detta är att jag har kunnat önska mig något ganska många gånger, hoppas det slår in då nu när det hänt så många gånger ;) Man vet ju aldrig..

Yeah we're gonna let it slide



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0