Back on track!

Nu har tillräckligt många av mina vänner klagat på att jag inte uppdaterat här på länge, så det var nog dags nu! Efter Kos var jag sjuk i lver en vecka och isolerade mig här hemma, vilket resulterade i att stora delar av min finafina solbränna försvann lika snabbt som den kom. Här ligger man och kämpar på stranden i en vecka och så försvinner allt ändå några dagar efter man kommit hem (y)
Jag låter nog vad som hänt de här veckorna vara ouppdaterade i bloggen, tänker inte skriva en bok precis! Så in med det nya istället! :)

Igår var det avskedsfest för mitt hjärta Frida. Det började med "VIP" middag, tacosoch sen cheesecake till efterrätt. Frida hade gjort så fint med rosblad på bordet, tända ljus och en massa mys. Hon fick present av mig och Jojjsan, ett armband och två rosa rosor. Efter halv 9 drog allt igång och det vimlade in folk, bara en massa glada, taggade människor. Vissa var väl lite väl taggade kanske och lite väl jobbiga och klängiga. Men Annie och jag fixade en taktik mot detta hahaha. Vilken fest det blev! Troligen den bästa hemmafesten jag varit på på flera år :) Vissa sprang runt med stora hål i byxorna, "fader abraham" spelades flitigt, det shotades, dansades och sjöngs.
Sen vid 12 tiden tyckte jag och Richard det var dags för natti så vi försökte få tag i taxi, vilket var svårare än vi räknat med. Men så vips så dök det upp en taxi på Svetsaregatan och vi var snabba med att hämta Annie och Filip, för att sedan haffa den. Natti var ganska folktomt och vi behövde inte precis trängas på dansgolvet, men se fylldes det på. Träffade min brudar också (y) Sen dansades det hela kvällen, så mycket att det slutade med att jag och Filip traskade hem barfota genom påtorp av skoskav och "högaklackar ont". Undrar vem som hade vad? Lyckades också väcka halva huset när det var dags för nattamat.. menmen. Det blev en riktigt lyckad kväll i alla fall :D "Shake that ass in the grass in the ......" <3

Idag har det slappats, kollats på Idol maraton, ätits äppelpaj och den godaste kebabpizzan jag smakat! Sen kom farmor och bjöd på sockerkaka också.. Faaan nösta vecka är det jag som börjar träna på heltid!!

Oj vad långt inlägget blev nu, ingen kommer ju orka läsa detta! Men å andra sidan kan ingen klaga på dålig uppdatering nu i alla fall ;) Puss åh Hej!

Värdinnan och jag <3


Annieshake och Sannashake ;D





























Charmtrollen Richard och Filip


Schkåål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0