Sminkdocka

Idag var jag minsann uppe med tuppen (om ni frågar mig iaf) nämnligen lite innan klockan slog 9! Jag snosade en, två gånger men sen tog jag mig upp, satte på hög musik och piggnade snabbt till. Början på mitt nya morgonpigga liv? Mja vi får väl se, var skönt att inte sova bort hela fördmiddagen för en gångsskull i alla fall.

Klockan 11 var det dags för mitt andra jobbcoach möte på AF där jag kunde skryta lite med att jag faktiskt skaffat mig ett jobb. Oh vad nöjd min jobbcoach var med mig ;) Riktigt hörde hur 40+arna satt och muttrade för sig själva efter att inte ha lyckats med mycket under veckan som gått. Nu var jag lite taskig.. menmen, life is a bitch mohahaha...

Efter det mötte jag upp Sannebanne på lindex där vi shoppade lite ögonskuggor. Äntligen skulle hon få öva sin makeup artist utbildning på mig :D Vi köpte lite (läs: mycket) fika sen kom Mallan och vi åkte hem till mig. Efter ett tag kom Tammy och Kalle också och vi försökte trycka i dem resten av fikan och det gick tillslut haha. Det var väldigt skoj i alla fall och helt plötsligt var det fullt hus hemma också för det kom en hantverkare som skulle renovera badrummet, plus pappa och Joakim.

Imorgon ska jag och Lisa träna på förmiddagen sen ska jag träffa Filip på kvällen, vad som händer där emellan det får den som lever se :) Guudnatt

I can't do the talks, like they talk on the TV
And I can't do a love song, like the way it's meant to be
I can't do everything, but I'll do anything for you
I can't do anything 'cept be in love with you

And all I do is kiss you, through the bars of a rhyme
Juliet, I'd do the stars with you, anytime

And a love struck Romeo, sings the streets a serenade,
Laying everybody low, with a love song that he made
He finds a convenient street light, steps out of the shade
'n' says something like, "You and me babe, how about it?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0