Sanna vs tvättstugan

Idag steg jag upp i mycket bättre tid än igår men för att citera min lillebror " Du Sanna, du vet inte ens vart du har röven när jag vaknar på mornarna för att gå till skolan!", och visst det ligger nog endel sanning i det han säger. Men varför ska jag stiga upp tidigt, när jag har all tid i världen att sova ut vissa dagar? Detta ska han få höra från mig när han tagit studenten, för även om han vägrar erkänna det så vet jag att han säkerligen kommer bli likadan ;)

Lite efter 11 stack jag och Lisa ner till gymmet för att träna lite mage, dock var det mest Lisa som var duktig med situps, jag satt mest och tittade på och "sparade" krafter till indoor walking passet. När jag kom hem började jag ta tag i smutstvätten här hemma! Det börjar märkas nu att Mamma är bortrest, pappa kan ju inte hinna med allt så jag tog mig friheten att spendera dagen i tvättstugan. Jag var lite orolig först att jag skulle trycka på fel knappar eller att tvättmskinen skulle börja spotta skumm på mig som i alla filmer haha.. Men det gick över förväntan och jag hann med allt jag skulle idag. En bonus var att pappa var väldigt nöjd med mig när han kom hem från jobbet hahaha.

Imorgon ska jag åka med Lisa och Emma till Karlskrona, först försöka byta mina träningsskor som jag får kramp i fötterna av när jag använder, rena tortyren för mina stackars fossingar :O Hoppas det går vägen, har bara haft dem en gång och har de 30 dagars öppetköp så ska det väl gälla också? Det återstår att se, annars är det dyra pengar i havet!

Nu väntar sängen och den nya SOLO tidningen som damp ner i brevlådan idag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0