Romeo and Juliet

Tjoho!
Har inte skrivit på ett par dagar, men jag har varit en upptagen kvinna sen i torsdags! Filip har varit här sen i fredags och då umgås jag ju hellre med honom än att sitta här och skriva dagsinlägg, eller hur? ;D Sen har det varit luciaevenemang och fest så jag har haft fullt upp!

I fredags blev det Idoltittande, chips och chokladätande med Mr Elbow och jag tycker det var helt sjukt att Eddie och Niklas fick stå mot varandra i slutet för jag tyckte båda två hade varit jätte bra! Menmen..
I lördags var det träff med luciakandidaterna på Café & Matsal för en middag innan en sångrepitition med en Gospehlkör ledare och efter det bar det av till Kulturcentrum där vi första gången skulle visas upp för "allmänheten" mitt under en blåsorkesterkonsert. Först blev vi fotade av tidningen sen stod man där med sin lilla hjärtformade skylt med nr 4 på och log mot folkhavet. Visste inte vart jag skulle kolla så koncentrerade mig på kusin Mimmi som fotade för fullt haha.

Efter att vi fått varsin ros kom Filip och hämtade mig, väl hemma blev det snabbt klädbyte, mat och lite slutfix med hår och smink. Sen var det dags för "förförfest" och Rickard, Markus, Annie och Rebecka kom hit. Runt 9 tog vi oss två hus ner för gatan och kom till förfesten hos Lisa. Oh jisses vad folk det kom, varken jag eller Lisa hade varit beredda på att det var så många :P Men kul hade vi det! Vidare till Natti och jag fick för första gången åka med Anna som tagit körkort i veckan!
Natti var riktigt kul faktiskt jag dansade loss med alla jag tycker om och musiken var förvånadsvärt bra. Annie och jag konstaterade dock efter 4de gången vi hämtade luft att den där sista turkiskpeppar shoten hade vi kunnat vara utan haha..

Väl hemma var jag inte helt i mina sinnes fulla bruk.. Filip hade nog ganska roligt åt mig. Kvällen slutade iaf med att båda två ligger och sjunger "the killers-rome and juliet" för fulla halsar och jag kan lova att det fanns inte en ren ton i den skönsången. Natten bjöd på endel andra förvirrande saker som involverade att släcka lampor i varv, att jag inte var en normal människa och att jag var tvungen att förstå att vi vaaar inte 3 personer i rummet egentligen utan bara 2 hahahaha <3 Ja ni som läser det här lär ju inte fatta något alls och missförstår nog det mesta, men jag skriver det bara för att jag  själv ska kunna titta tillbaka på detta inlägget och komma ihåg senare i livet hahaha.

Idag har Filip och jag käkat flåååt (läs: kebabtallrik) och kollat på filmen Ace Ventura. Sen har det varit lusserep igen och jag blev retad av mina Lussemammor för att jag var bakis och förvirrad haha men det är väl sånt man får ta!

Det blev ett långt inlägg, ingen lär ju orka läsa allt! Men long story short då: Jag har haft en underbar helg! :D Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0