Romantisk middag för två

Igår kidnappade Lisa mig! Jag fick direktioner att ta på finkläder och att komma ner till henne kl kvart över 6, mer fick jag inte veta! Så det var bara att lyda haha! Lite över 6 fick jag framkörning till huset och det bar av i riktning mot stan. Lisa parkerade allra längst bort i "city" så vi gick förbi en massa ställen och jag hann både tro att att vi skulle gå på bio och att det skulle bli en helkväll på solariet hahaha ;) Men så svängde vi in på resturangen Garlichouse! Lisa hade bokat bord och tänkte bjuda mig på 3 rätters, som en försenad födelsedagspresent :D Det var super mysigt och gott som bara den! Sen blev det Idol och Fast and Furious. Så tack Lisa för en super kväll <3

Sen jag skrev sist så har jag också fått prova på hur det känns att vara med i Top Model haha ;D Nej inte riktigt, men alla Luciakandidater fotades för tidningen i torsdags (kommer i tidningen nån gång efter den 24 oktober) och efter det sa fotografen: "Jaha tjejer! Då byter vi bakgrund här, tar fram lite strålkastare och Carolavinden så ska vi ta en massa bilder på er bara för skojsskull!" Alla trodde han skämtade, så vi skrattade glatt med.. Men inte då, han började stöka om hela studion och satte fram att han sagt. Sen började vi ta en massa bilder. Det var ritkigt kul, men svårare än jag trodde haha. "Vrid huvudet så, ner med hakan lite, titta här, sätt armen där....osvosv" Jag känner redan att hela den häör Lucia grejen kommer bli riktigt rolig. Tur att Mormor tvingade dit mig haha!

Idag ska jag på Spa med Jojje och Malin! Är liiite rädd för att skada mig igen som förra året.. Drog ju dit som bara den i trappan till bubbelpoolen, blåmärket jag fick i svanken efter att han flugit en meter upp i luften och slagit ryggen i trappan var inte att leka med. Så i år tänker jag helt enkelt klä in mig helt i bubbelplast, eller så får malin och Jojje bära mig ner för trappen ;)

Dags för städning! See ya :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0