Luciakanditaternas tidningsdebut

Igår var jag och de andra luciakandidaterna i tidningnen för första gången. En bild tagen i lördags från konserten på kulturcentrum. Bilden hade riktigt fålig skärpa och man såg inte precis detaljer om man säger så, så det blir lite ris till BLT! Men ändå, kul att vara med i tidningen haha ;D De enskilda bilderna med röstningssedlar kommer att komma antingen i slutet på denna veckan eller i början på nästa vecka! Tänk så är min bild verkligen hemsk, vad gör man då haha? Jaja, det är ju bara hela Ronneby som kommer se bilden, det har varit värre om man var med i Stockholms lucia liksom.. :P

Idag har jag varit på min massage för denna månaden! Fick lite glada beksed att min träning har gjort verkan i ländryggen, där jag tidigare har haft väldigt ont. Så det var bra! Efter att jag blivit helrenoverad mötte jag upp min vän Johanna i stan, Annie-Shake skulle också vart med och lunchat men stackarn hade ingen bil så hon kunde inte ta sig in till stan. Jojje och jag gick till Café & Matsal och tog varsin dagens: Carbonara (osäker på stavning). Det var gott men mycket mättande så varken hon eller jag orkade äta upp allt, lämnade nästan halva kvar. Vi fick sällskap av Johan (Jojjes paps) också som hade lunch.

Har pratat med mamma en lång stund idag också! Nu är hon i HongKong igen och hade varit i ett meegaköpcenter idag och shoppat en massa grejer till oss här hemma :D Åh, jag saknar mamma nu! Har inte riktigt kännt av det fören nu, vill att hon ska komma hem nununu! Men det är inte långt kvar, på torsdag kommer hon hem som tur väl är :D <3

Imorgon kommer min moster och kusin från Göteborg hit. Har inte träffat den sen studenten så det ska bli kul att få umgås och mysa lite med dem! Får se vad vi ska hitta på för bus jag och Ludwig! Jag får ha honom helt för mig själv för brorsan har stuckit till Stockholm en sväng :)

Nu kurrar det i min mage, dags för lite foood! Här kommer bilden från tidningen, gick inte att få tag i den på nätet så fick fota själv. Ganska dålig bild men ni får ha överseénde haha ;D

Jag är det svarta fåret utan lockar i håret haha!

XOXO / Tant Puré



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0