Lyckad jobbardag!

Idag var det som sagt min första riktiga jobbdag på Shop VM, har bara fått rundvisning och information innan. Men idag var det paaw rriktiigt! Det var lite nervöst, men de som jobbar där är så trevliga och goa att jag slappnade av direkt när jag kom. Det första jag sålde var ett par tights, sen rullade det på och jag lärde mig kassan förvånadsvärt snabbt :O :D (y) Hon som jag jobbade med idag verkade lita på mig så mycket att hon till och med lämnade mig själv i affären ett tag! Det ni, på första dagen! Wopwop ;D Allt känns superbra och än så länge trivs jag kanonbra! Det jag tycker är lite svårt är jeansstorlekarna! Men det kommer väl det också så småning om =)

Efter det blev det powerwalk bort till Luciaträningen. Fick springa in i en kiosk och köpa mig en chokladgrej och slänga i mig, kom på att jag inte ätit mer än 2 skorpor (glömde sjäälvklart mackan hemma) på 7 timmar. Inte lätt om man heter Sanna och blir skitsur på omvärlden om man väntar för länge på mat haha! Luciaträningen gick bra och på lördag är det dags att "visas upp" för allmänheten första gången, i pausen på skolorkesterns höstkonsert. Sen efter helgen så kommer bilderna i tidningen :D

Nu ska jag hoppa i sängen för imorgon ska jag upp och jobba igen och det ser jag fram emot! Förhoppningsvis det kanske kommer in någon man känner. Affären ligger så bra, jag har utsikt över hela torget så jag går inte miste om något som händer i RonnebyCity, not bad, not baad ;) Haha suck..
Sov gott!

Till helgen blir det nog utgång med två utav galningarna på bilden plus mitt hjärta och flickorna, det gillas! :)


Kommentarer
Postat av: lisa

jag med din fiis :)

2009-10-22 @ 14:16:51
URL: http://lisajosefin.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Hur gör jag om jag vill rösta?

kramis

2009-10-23 @ 10:00:35
URL: http://nikolinus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0