Besök i Rosengården, Bangkok och filmmys

Lördagkväll och mina tjejor har precis åkt, vi såg på film "Seven pounds" med Will Smith. Det var en riktig funderarfilm och jag tror inte någons öga var torrt i slutet! Jojje kom inom en kortis och sa hej efter jobbet också, det var trevlans :)

Mamma ringde från Bangkok innan idag, det var lite häftigt för man hörde verkligen allting runt omkring, bilar som tutade och en massa annat sorl! Skönt att veta att hon överlevde flygresan dit i alla fall, nu har hon ju bara några kvar... Det var skönt att höra hennes röst och att allt var som det skulle!

Igår kom Filip & Tina och hämtade mig så körde vi till Linus i Rosengården efter att ha inhandlat lite pajingridienser. Filip och jag stod väl för det mesta av bakningen, Linus dukade och Tina gjorde hemmagjord Bigpack glass haha. Sen blev det en massa prat och på kvällen körde vi och hämtade Thaimat, det var aasgott! :9 Det blev en mycket lyckad och rolig dag i fina Rosengården så dit vill jag verkligen åka fler gånger :)

Imorgon blir det slapp, kanske lite övningskörande? och Luciaträning. Men vem vet, det kanske händer något heelt oväntat, den som lever får se ;) Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0