Hur ska det gå

Gó kväll!
Dagen har bestått av en massa lek, besök hos mormor och morfar och jag glömde nästan det viktigaste: Mamma har fått svensk mark under fötterna och försöker just i denna stund sova bort sin hemska jetlag, stackarn tvingade sig själv att stanna uppe till klockan tio. Ludwig och jag försökte med allt för att hålla henne vaken men tillslut gav vi upp när hon somnat framför TVn för hundrade gången :P Är så glad att ha henne hemma, men gladast är nog Pappa. Han lämnar knappt hennes sida, följde till och med med henne och Jonna när de skulle ut och gå och det har ALDRIG hänt förut.

Idag berättade morfar något som jag har funderat över några gånger sen i sommras men vägrat tro på. Idag fick jag det bekräftat och när han sa de orden högg det till i mitt hjärta något fruktansvärt, sådär som när man blir chockat rädd och det sticker till i hela kroppen. Hoppas det aldrig händer!

Det är lättare att falla med ena foten utanför...

Kommentarer
Postat av: lisa

du vet att du alltid kan tala om allt för mig hjärtat! <3

2009-10-30 @ 09:34:12
URL: http://lisajosefin.blogg.se/
Postat av: Theresesesesese

Hihi, tack fisen, det gick nog helt okej... hoppas jag! Ska du ut imorgon? :)

2009-10-30 @ 16:24:37
URL: http://theresese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0