Birds flying high you know how I feel

Godkväll! Här kommer mitt dagliga inlägg, eller nattliga passar bättre.. Har kollat de senaste inläggen och nästan alla är publicerade efter 12 slaget. Kommer inte ihåg sist jag gick och la mig runt 10-11 tiden :O

Idag bar det av till Karlskrona med Emma och Lisa! Första anhalt var Intersport och byta av mina skor. Butiksbiträdet var lite tveksam först, men jag fick lägga på charmen lite och det funkade haha ;) Dock blev det inga nya skor idag, kunde inte bestämma mig, så det får bli en annan dag. Jag får leva med mina nuvarande skor ett tag till helt enkelt.
Nästa stopp var självklart Mc Donalds sen vidare ut mot Rödeby och Allatorp (Mitt ute i buschen) där det ligger en tatueringsstudio. Lisa skulle tatuera sig, jag och Emma fick vara moraliskt stöd! Vi satt mest och kollade i tatueringstidningar och skrattade en massaa och vissa tatueringar som verkligen var.. hm.. unika haha! Jag blev så himla sugen på att själv gadda mig och det var nog ganska nära att jag impuls tatuerade mig idag :O Tur att plånboken skrek nej! Fast ååh jag ville verkligen :( Nästa gång!

Ikväll har Lisa, jag och liite Joakim gjort chokladbollar. Sen hjälpte jag Lisa att fixa hennes blogg igen, vilken hon hade rört till ganska rejält haha ;* Sen drack vi te, fikade och kollade på TV. Tack för en härlig dag!

Imorgon ska jag jobba på Shop VM 13-18 sen blir det lucia träning. Tight schema imorgon men jag ser fram emot det :D Är lite nervös inför jobbet bara, så mkt nytt att lära sig.. men det ska bli kul!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0