Toppen helg!

Jag har haft en riktigt bra helg! Filip och Josse kom och hämtade mig runt 2 tiden, sen bar det av mot Bräknehoby och Rosengården, till Linus och Moa. Där fick jag träffa Linus lilla valp Bolt för första gången, så sjukt söt var han! Sen satte vi igång med pajbakande. Eller vi och vi.. jag smälte smör, Josse kollade på, Linus strök sin skjorta och Filip stod för bakningen, ganska bra uppdelning med andra ord haha ;D
Efter den goda fikan, anslöt även Johanna gruppen och vi körde och plockade upp den sista medlemmen Linnea och körde sedan mot Karlshamn och bowlingen. Jag var skitbra första rundan och vann den till och med :O! Det var inte bara jag som blev förvånad kan jag säga. Men sen gick det bara utför.. tror till och med jag kom sist. Filip blev mästare och började slå strike, på strike, på strike... osvosv. Menmen, det var riktigt kul i alla fall, fast att man var öm om fingrarna bröt endel naglar och lyckades tappa klotet några gånger. Det var lätt värt det haha :)
Efter bowlingen gick vi på Thai och det blev friterad kyckling med ris och sötsur sås för min del! Mumma var det :D Orkade inte allt som vanligt med som tur väl var hade vi två i gruppen som slukade allas rester haha (y) ;) Efter Thai åkte vi hem till Linus igen och där var vi fram till tolv-ett. Vi drack te/kaffe, pepsi, åt chips och sen snackade vi om allt mellan himmel och jord. Det blev en mycket lyckad dag men många skratt! Så tack för det alla :)
Idag har jag och Filip bara slappat och kollat på TV, top gear och Avatar haha :D Sen var det dags för lusseträning igen och idag fick vi prova pälsjackorna vi ska ha på julskyltningen. Sjuukt tunga var de och man såg ganska rolig ut i dem! Men man lär inte frysa i alla fall och det kan ju vara huvudsaken.
Nu ska jag fixa morötter och dipp sen ska jag och Mami kolla på "Bridget Jones på spaning i NewYork"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0