This is it

Igår drog jag och Filip in till Karlskrona för att se "This is it" med Michael Jackson. Den var svinigt bra, hade gåshud från början till slut! Så sjukt duktig var han, den kollen han hade på alla tonarter, låtar, rörelser och alla andras uppgifter var häftigt att se. Den turnén hade varit grymt cool att se i verkligenheten, nu har man iaf fått sen en ganska stor del av den fast repetitionerna då.. men ändå! :O :D 5 av 5 toaster!

Efter bion blev det McDonalds! Hade glömt bort hur gott cheeseburgare är, brukar aldrig ta det, men det är verkligen underskattad haha. Efter att ha hämtat Timmy i stan bar det iväg upp mot skogarna i Eringsboda, där packade vi in en massa loppisgrejer i bilarna inför idag. Sen blev det ett avsnitt av "Nitro Circus" och lägdags.

Klockan ringde 7.00 imorse (!) kommer inte ens ihåg när jag steg upp så tidigt sist? Det var inte lika motigt som jag trodde det skulle vara, men det var inte härligt precis haha jag har blivit en sån sjusovare! Fast jag har faktiskt stigit upp i någelunda tid denna veckan, runt 9 nästan varje dag!
Anledningen till att vi steg upp så tidigt var att jag lovat Filip att hjälpa till med Jims loppmarknad, han samlar in pengar till barncancerfonden inför sin longboardresa i Asien! Så när det fortfarande var frost ute tog vi oss in till Ronneby och brunnsparken där vi packade upp allt. Folk började riva i grejerna direkt, hann knappt komma ur bilarna haha. Från halv 9 stod vi där och efter några timmars oboydrickande och frysande blev klockan runt halv 2 och bröderna tyckte att det räckte med försäljning. Fick ihop 1800 :) Det var kul att kolla på alla skumma människor, många konstiga kommentarer och prutningar som hette duga.

Det var min helg det och jag är helnöjd med den (y)

Lady Gaga - Bad romance
Andreas Grega - Ta vad du vill
Paloma Faith - New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0