Börjat leva upp till min hårfärg?

Jag skrev ett inlägg igårkväll men när jag skulle publicera det tyckte mitt internet att det var dags att driva med mig och sluta fungera! Tur att jag hade en otroligt seg och tråkig måndag då, så det fanns inget viktigt jag vill minnas iaf! Eller jag övningskörde i mörker och skitväder.. men det gick bra! Slängde bara ur mig en gång att det var fel på bilen haha. Men skam den som ger sig, jag fixade det efter några försök.

Min tisdag har varit desto effektivare! Steg upp halv 10 dvs i bra tid för att vara tant Puré.. Vid ett cyklade jag ner till stan för att bli "a natural blonde" igen haha ;) Efter det tog jag ett varv i Ronneby City och köpte lite småsaker.Bland annat har jag gått på en tv reklam (igen..) och köpt mig ett ögonfransserum från Loréal som sägs skydda och återuppbygga fransarnas styrka, tjocklek och mängd osvosvosv.. Inte för att jag är ögonfranslös haha men det kan ju vara kul att testa och se om det gör någon skillnad?

En liten incident med rulltrappan inträffade därefter och jag tror jag "korkadblondin"förklarade mig själv lite.. Skulle ta rulltrappan upp till övervåningen i gallerian, men när jag kom fram till den stod den still och det lyste en röd lampa vid nedersta trappsteget. Vet inte riktigt vad som hände där inne i mitt lilla huvud men av någon anledning tänkte jag "Jaha, rulltrappan är trasig.. då får jag gå på Kicks en annan dag" :O ?! Efter att ha vänt på klacken och fått några konstiga blickar från lite random folk så slog det mig. Varför GICK jag bara inte upp istället? Börjat leva upp till min hårfräg eller bara lite tankspridd som vanligt? Who knows.. jag skrattade rätt gott åt mig själv iaf och bestämde mig för att det nog inte var meningen att jag skulle upp på övervåningen idag.
Tur att jag jag var lite brunett i själen och i alla fall insåg mitt misstag snabbt, annars hade jag nog skrivit in mig själv på nåt hem hahaha!

Vid halv 6 tiden stack jag ner till bowlingen och mötte upp Saxemaragänget. Vi skulle fira mini Losell som fyllt 8 år. Jag var väl hyfsat bra på att bowla haha fick iaf en strike ;) Vår bana krånglade mest hela tiden så 15 min av vår timme gick nog till lagning av den. Men det gör inget, var kul att hitta på nåt skoj. Lisa var lycklig i alla fall och det var det som var det viktigaste :)

Imorgon ska jag luncha med Sanne sen ska jag jobba och efter det blir det lusseträning!


Snubblade över denna låten på youtube precis. Det var en utav mina favoritlåtar för några år sedan, en mix av "somewhere over the rainbow" och "What a wonderful world". Superhärlig så ge den en chans och lyssna på hela :)


I en trasig rulltrappa nära dig / Tant Puré ;)


Kommentarer
Postat av: Sanne

haha låter lyckat med rulltrappan duu(y) ses sen!

2009-11-11 @ 08:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0