Somewhere only we know

Hejje!
Idag var jag flitig och pallrade mig ner till gymmet och körde slut på mig själv! Duktigt härligt var det. Dock var det liite jobbigt med stirrande 60+ gubbar. Kan man inte ens få träna ifred? Jag spände ögonen i dem och fortsatte med mitt iaf haha. Jag måste bli bättre på att gå till gymmet oftare! Detta är inte okej :P

Vid sju hämtade SanneBanne mig och vi körde ner till "Jekyll & Hyde" för att möta upp tjejerna. Det var bara lilla Mallan som saknades idag! Hoppas hon har det bra i London.
 Jag drack Chai, har inte gjort det på jätte länge så det var extra gott idag :) Det var nästan som en lite reunion med tjejerna idag, det känns i alla fall som att vi inte umgåtts allihopa på jättelänge? Tänk när vi träffades varendra dag! De tiderna kan jag verkligen sakna ibland, det är nog det värsta med att inte gå i skolan längre. Jag saknar Sp06Int!!
På hemvägen hade Sanne och jag lite mer seriösa snack. Jag vet att du fixar detta min vän, du är stark nog :) <3 Glömde säga tack för skjutsen btw! Tack haha :D

Imorgon blir har jag ett fullspäckat schema och det gillas verkligen, inte varje dag jag vet precis vad jag ska göra hela dagen! ;) Kl 10 ska jag vara hos Tony och få massage och det behövs kan jag säga, min ena axel är inte riktigt som den ska haha. Efter det bär det snabbt vidare till Arbetsförmedlingen och informationsmöte om jobbgaranti! Seen ska jag vänta tills mamma ska bli klar hos frissan och efter det ska vi gå och äta lunch :) Tillslut ska hon skjutsa upp mig till Eringsboda och jag och Filleman ska dra till växjö för lite shopping och bio. Ska äntligen se "New Moon" woho :D (Shit vad läskigt, precis när jag skrev New Moon bytte spotify till en låt som är med i första filmen Twilight) :O Scary..

Nu är det hopp i säng som gäller och läsa nya SOLOtidningen som kom i lådan idag! Imorgon är det upp med tuppen (enligt min tidsrytmn iaf) Nattinatt :*





Kommentarer
Postat av: Sanne

haha ingen fara du. tack själv:)<3 & har en bra dag/kväll med filleman;)

2009-11-24 @ 11:06:32
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/
Postat av: Sanne

jag jobbar på det:)

2009-11-24 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0