Bortahelg

Back on track och helgen är över om en minut, sen är det dags för en ny vecka med nya äventyr!
Min fredag började med försovning, om någon smart snubbe kan ta bort snooze-knappen från min mobil hade det varit toppen, tack (y) När jag stressat iordning mig cyklade jag ner till stan och mötte Theresese, vi gick och köpte vantar sen blev det fika och skvallersnack. Alltid kul att bli uppdaterad, men är så isolerad när man inte går i skolan! Efter fikan gick vi hem till henne och kollade påTV och pratade om en massa andra saker. Kul att träffa henne, det var längesen vi umgicks men när vi väl gör det har vi alltid lika kul :)

Filip kom och hämtade mig och jag flyttade upp till Eringsboda över helgen. Det skulle egentligen blivit fest på lördagen men efter lite runtrigning till alla så såg det mörkt ut på den fronten, så vi sket i det och tänkte dra till Växjö för att se på bio istället, 2012, men det fanns bara skitplatser kvar och då var det inte värt det. Så det blev en hemma kväll till, men det gillades i alla fall :) Helgen bestod av, Idolmys, film, matlagning och en massa god mat, umgänge och slappande. Så "fredagsmys" kan slänga sig i väggen, "Eringsbodamys" är det nya haha :D

Päronen mina kom och hämtade mig vid 3 tiden idag och efter snabbt ombyte och lite mat var det dags att dra vidare på lusseträning. Idag tränade vi med ledaren till Ghospelkören, Staffan, han hjälpte oss med hållning, övningar och lite annat. Dock la han vissa låtar alldeles för högt, så när det var dags för Malins och mitt solo var det så att vi båda kollade på varandra med kisande ögon och spända käkar när vi tvingades gå över i falsetten hahaha. Ganska kul var det, så nu vet vi iaf vart vi helst inte vill lägga tonläget ;D

Min helg får 5 av 5 toasters. Kanonkyl! (y)
Känner på mig att nästa vecka eller denna rättare sagt, kommer att bli bra :) Eller.. skit också, jag ska till tandläkaren imorgon!! Jahopp, det var den lyckan det :S Äh vem vet, tandis kanske säger att jag har de finaste och mest välskötta tänderna han någonsin sett.. man vet ju aldrig ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0