Är det redan vinter?

Usch! Det snöade tydligen tidigt imorse :( Vad hände med hösten och alla färgranna löv, som är det ända jag gillar med höst? POFF borta!? Det är snart ett halvår sedan jag tog studenten, men det känns mer som att det var en vecka sen :O Skrämmande det där med tid!

Idag har jag jobbat, cyklade hemfrån i tid för ovanlighetensskull. Såg hur mycket det blåste och tänkte att det skulle ta år och dar att cykla ner till stan! Men till min stora förvåning hade jag medvind :O Hörde du Lisa? Kan inte ens minnas sist jag hade medvind när jag skulle cykla någonstans haha. Turdag maybe?
Jobbet gick kalasbra iaf, jag kom ihåg kassan och allt sånt så det kändes bra! Sanne och hennes syster var inne en sväng och pappa tittade förbi :) Slapp cykla hem sen, pappsen kom och hämtade mig och tur var väl det för det var sviiiinkallt ute och jag kunde inte bestämma mig för om det regnade eller snöade?

Imorgon är det en fullspäckad dag, läkartid på morgonen, svich vidare till arbetsförmedlingen på jobbcoachmöte. Efter det ska jag möta upp Lisa i stan för en lunch, sen ska vi väl mysa och snacka skit antar jag haha :D Till sist blir det lusseträning och sen är det kvällen!

För att avsluta kvällens inlägg tänkte jag citera pappan hur mitt älskade Greveholm! För det är ungefär så här det känns nu: "Är det redan vinter? Det var ju sommar nyss! Och vart har hösten tagit vägen? TÄNK snart är det vår!"
Godnatt :*


Kommentarer
Postat av: lisis

hahaa medvind det var nåt nytt det:) det gillar skarp så att säga :) nu ska jag snart cykla ner och möta dig så då syns vi!

2009-11-05 @ 11:30:26
URL: http://lisajosefin.blogg.se/
Postat av: Sanne

tack babe:)

2009-11-05 @ 18:56:17
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0