And what I need to say is

Jahopp.. Hejdå Rabih! Fast jag tycker att Eddie var sämre ikväll. Men det var väl inte mer än rättvist att Rabih åkte ut antar jag.. Men Erik var sjukt bra, precis som jag förutspådde, vilken kung han är!! Filip blev ju lycklig ikväll iaf, hade Rabih inte åkt ut idag hade han nog brännt ner halva Eringsboda hahaha!

Lisa och jag stack till gymet kl 10 imorse. Där körde vi Easyline och jag var döööd när vi var klara, sjukt jobbigt att tvingas cykla hem sen också! Men oh vad skönt det var att få ta ut sig riktigt och Lisa är lätt världens bästa personliga tränare :D Får se om jag tycker lika mycket om henne imorgon när jag antagligen inte kommer kunna röra mig ;) Haha nejdå jag gillar träningsvärk så det ska nog gå bra.. Fast det finns ju en gräns som min vän JohannaK sa nångång i somras! Hon är inte dum den där, har inte träffat henne på ett tag, men på måndag blir det lunch! (y)

När jag kom hem efter träningen, efter att jag ducshat och ätit blev jag allmänt seg och trött så jag orkade inte riktigt ta tag i städningen av mitt rumm :( Men jag tog mig i kragen framåt kvällen och tajmade riktigt bra till tacosen och idol så jag hann inte bli rastlös.
Påtal om mat så USCH vad jag misslyckades med min lunch idag! Är inne i en nyttighetsfas och äter lax ganska ofta. Så idag tänkte jag krydda min lax med curry och äta nudlar och sweetchili sås till.. Alltså seriöst, jag vet inte vad som hände med fisken hahaha! Jag brukar alltid lyckas med matlagning men detta var katastrof. Tror inte ens laxen var helt färdig när jag tog den från plattan för termometern var helt cp! Så jag slängde väl det mesta av lunchen.. Bättre lycka nästa gång haha. Fick tacos ikväll och det vägde upp ganska bra ;D

Har pratat med Frida på Skype ikväll!! Åh det var så härligt att få se henne och höra hennes röst! Har inte pratat med henne "face to face" sen dagen innan hon åkte i september. Det fick mig att sakna henne massor men hon verkar ha det bra och jag är så glad för hennes skull, det är så starkt av dig Fridus! :) <3

Imorgon ska jag upp och jobba, min första helg på Shop VM, ska bli kul och det lär nog bli lite folk tror jag :) Hoppas allt går bra! Anna tt och jag kommer jobba vägg i vägg också eller som hon sa "Ägg i vägg" haha sötnos! Hon har fått praktik på JC, grattis!

Nej nu ska jag se på ett avsnitt av One Tree Hill, sen är det sovdags förr Miss P
NattiNatti :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0