I get it, but i don't have to care

Tjillevippen!
Har det varit lite bloggtorka här eller? Alla mina miljarder läsare är nog väldigt ledsna i ögat över det här, förlåt ;)

Igår var det min och Malins sista uppvisning med våra "inte längre så små" tjejer, de var välddigt duktiga och det var nästan att man släppte en liten tår. Jag menar jag har lagt ner mycket tid ur mitt liv på den här föreningen och nu är det näst intill slut! Visst jag kommer inte sakna själva föreningen men tjejerna..  De var i alla fall ett bra avslut på det hela!
Skoldagen var ganska seg, jag är inte alls på topp och jag har faktiskt insett att jag inte längre kan skylla min hosta, snuviga näsa och feber på pollenallergi :/ Så idag har jag nog varit ganska off mot allt, men ibland orkar man inte bry sig om att lyssna på vad andra säger, känns ändå som att man hör likadana saker hela tiden, börjar faktiskt tröttna lite på det här nu! But I'll survie ;D Hade ju till och med lite ögongodis att hålla koll på i skolan idag, det är ju trots allt måndag hihi :)

Fick veta av mamma idag att vi trots allt ska fira min födelsedag, trodde inte det skulle bli något av eftersom jag fyller dagen efter studenten, men vi ska slå ihop mitt och Joakims kalas så det blir redan nästa vecka nice :D Påtal om nästa vecka så är det studentfest med rocktema på gång och jag är taggad redan nu! Ska bli kul att få spöka ut sig lite, hoppas på en klassfest? Missade ju detta när jag var i göteborg på påsklovet så nu får jag ta igen det är dubbelt upp ;D

Ska avsluta med att kasta lite kärlek till boken "Om jag kunde drömma", shit alltså säger jag bara. Trodde inte jag skulle bli så tagen av en BOK men ja, tydligen kan man bli det och jag blir nästan lite kär i Edward hahaha, but can you blame me?

Don't look away or run away it's only life


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uh det blir alltså firande av dig, det gillar vi =) ska jag bara hitta en bra present då med andra ord ;)

2009-05-12 @ 21:19:53
Postat av: Anonym

Uh det blir alltså firande av dig, det gillar vi =) ska jag bara hitta en bra present då med andra ord ;)

2009-05-12 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0