You spinn my head around

Den här dagen vet jag inte vad jag har gjort av, slutade innan 12, hade möte med min handledare för projektarbetet och sen satte jag mig i cafeterian (lr faceterian som jag säger haha) med tjejerna, där satt jag i.. jag vet inte hur länge men jag ville inte gå hem och plugga för det var ju mycket trevligare att umgås haha. Var hemma kl 4 typ.. jisses!

På tal om mötet med handledaren så är jag lite chockad faktsikt. Trodde jag skulle få en utskällning för att jag inte kommit så långt med arbetet, men nej, Josefina tyckte jag hade kommit en bra bit på vägen och att jag verkade väldigt ambitiös :O Jaja, säger hon det så är det nog så hahaha, kände mig lite lugnare efter mötet i alla fall.

Vad händer ikväll efter pluggandet? Mja, det återstår att se, kommer nog inte hända så mkt om jag känner mig själv rätt. Ska nog kolla nya avsnittet av The City sen Andra Avenyn också, det får man ju inte missa. AA i mitt <3 hahhaha ;D

Laaater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0