Laughing out loud

Denna veckan har inte varit min favorit vecka precis, fast man ska inte klaga, man kunde ju varit dödssjuk eller hur?
Igår var jag hos Lisa på middag med några tjejjor, det var hu nice som helst! Vi åt en massa gott, kycklingfilé och burgursallad, chokladfonduétårta (det godaste jag ätit i chokladväg), sen vitchokladmousse och hemmagjord daimglass på det. Kanske nästan är så att klänningen passar igen efter den middagen ;) Mådde som man förtjänade sen i alla fall haha. Fick mig en massa härliga skratt, precis vad jag behövde! Sov hos Lisa sen, det var inte igår alltså haha :D
Imorse skulle Lisa till simhallen vid halv 9 tiden så jag traskade upp till mig i sovkläder, för att sova vidare i min egen säng (trodde jag). När jag ska låsa upp dörren visar det sig att jag självklart glömt mina nycklar hemma så jag går för att hämta extranykeln, men tror ni den låg där den skulle? Nej! Visste att mamma verkligen ville sova ut så jag ville inte vara taskig och ringa och väcka henne för då hade hon säkert inte kunnat somna om igen. Så vad gör jag, jo jag gick en morgonrunda i skogen haha.. fyfan det var inte lika skönt som alla säger, ville bara sova! Menmen, det sägs ju att det är bäst att motionera innan frukost lr? Det är jag i ett nötskal alltså, helt hopplös. Mams och paps bara skrattade åt mig när jag tillslut väckte dem så de kunde öppna till mig hahaha..

Ikväll blir det Tacokväll hos Sanne sen finalen i Melodifestivalen, kulkul :) Blir nog inte alla som vanligt, men har man andra planer så har man, inget att hänga läpp för ju!

Nu väntar duschen på mig, laaater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0