Stupid Cupid stop pickin' on me

Lördag igen och det är jobbarhelg på G, har klarat av halva nu! Blev lite chockad när jag steg in i entrén, de har byggt om hela affären sen jag var där sist haha, skönt att jobba i lite nya miljöer. Fattar inte varför värmen bara är påsatt de första 2 timmarna jag jobbar, höll på att frysa ihjäl! Hoppas inte jag blir sjuk, för det har jag inte tid med! :P Menmen nu har man tjänat in nya stålar och det känns ju bra.
Igår var Lisa här, vi kikade på film: "Changelin" stavning? Den var seriöst en utav de bästa filmerna jag sett! Trevligt sällskap gör ju bara filmen ännu bättre haha ;D

Alltså jag måste träna! Blit helt galen har inte hunnit en ända gång denna veckan :( Imorgon blir det 2 pass på gymmet och där med basta!

Vad händer idag/ikväll? Ska inte festa så jag får väl se.. Kanske drar till förfesten och umgås i alla fall, egentligen vill jag göra något annat.. menmen det är ju som det är, den som lever får se!

Nepp, nu ska jag iaf träna stämmbanden lite, synd att det inte syns på utsidan bara hahahaha ;D

Laaater!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0