Nu är det fredah TJOHO!

Så var det fredag igen och veckorna går som vanligt i raketfart! Har ägnat den mesta tiden denna veckan åt att sitta framför datorn och skriva på det förbannade projektarbetet som aldrig verka vilja bli färdigt! Måste till och med skriva på den nu så fort jag har skrivit klart här :( Kul fredag..

Men imorgon, då jäklar då smäller det! Ska ut för första gången på... tre helger tror jag! Wuhu :D Jag är såå taggad och det ska bli sjukt kul! Undrar vart vi ska vara innan bara? Äh sånt löser sig alltid :)

Idag har jag grillat lite hud i solariet, ja det är så man luktar efteråt iaf usch.. Meeen vill man va' fin får man lida pin, så är det! Och lite brunare blev jag allt, fast det lär inte synas något imorgon säkert.. Jag känner mig iaf fräschare och det är ju huvudsaken haha.

Blir ingen sovmorgon imorgon, måste till sporthallen och ta en snack med kära Britta, får väl lägga på fete fejk trevligheten så det går vägen. Brukar fungera ganska bra då, lr oftast i alla fall.

Sanne och jag har föresten värsta planerna för utgången imorgon, endel reservplaner också så detta kommer nog bli great! Gogo dansöserna får se upp alltså, här kommer S and S ;)

Neh projektarbetet skriker på mig nu, gaaah. Skjut mig någon?

See ya later  aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0