Måndagsbarn

Ny vecka och nya tag, eller? Känns mest som att veckorna består av samma sak, skola och plugg fast plugar jag egentligen, det är väl mest som jag inbillar mig haha ;P
Kändes skönt att få svenska talet gjort idag i alla fall och det gick faktsikt ganska bra, kändes inte så jobbigt som jag trodde. Läskigt att jag tycker det är jobbigare att "hålla föredrag" inför folk än att sjunga på konsert. Fast det är klart, att sjunga är ju hundra gånger roligare än att bara stå och babbla om en massa skit haha.. ;P

Malin fick sin födelsedagspresent idag, jisses att jag lyckats pricka så rätt haha, det är inte klokt vad jag kan mycket ;D

Imorgon har jag bara 1 enda lektion sen blir det pr.arbete plugg så det ryker om det! Kommer väl få sitta 24/7 denna veckan om jag ska få ihop ett helt arbete. Det där med finputsning kan jag nog glömma. Får helt enkelt skriva perfekt från första början höhöhö...

Jag satsar i alla fall på utgång till helgen, lite roligt måste man ju ha? :)



Jag känner mig bara så förvirrad, håller samma historia på att upprepa sig? Jag vet vad jag måste göra för att undvika det, men varför är det så j*vla svårt då!! Only time can tell och denna veckan kommer jag att veta, det får brista eller bära helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0