Here the crowd get loud..

Söndag, veckodagen som jag alltid mår skit på, oavsett om jag varit ute dagen innan lr inte. Just denna söndag har jag en enorm spännings huvudvärk och är jätte trött. Usch jag vill stanna hemma hela nästa vecka och bara plugga så jag kan hinna med alla inlämningar, uppgifter, prov, seminarier.. osvosv! Men imorgon har jag ett svenskatal  som ska läsas upp och jag har inte ens skrivit något än ååååh :( Jag sa att jag skulle snacka om gaturbarn, men vad ska jag säga om dem då, alla vet ju vad ett gatubarn är.. gaah får väl hitta nån artikel lr något?

Jobbet gick bra iaf, det gick snabbt även idag och det bjöds på god fika. Andra helger har jag inte ätit ett dugg när jag har varit där för det har inte funnits tid men denna helgen blev det fika i överflöd, inte mig emot ;P

Var på bio igår med Sanne, Malin och Nappe sen Emma, Hanna,Hanna och Linn men de satt en rad framför ;P Hahaha jag har gått med i Nappes fanclub, så sjukt rolig är han, skrattade som fan! På ditvägen blev det bergochdalbana på vägen, åkte över ett gupp som enligt Malin och Nappe var västa grejen, varken sanne lr jag hade någonsin tänkt på det innan, men det pirrade lite i magen haha ;P Filmen var helt ok, ganska rolig. Sanne och jag buade varje gång det var sådär romantiskt,film gulligull haha buuullshiit ;D Tack för en nice kväll iaf <3

Vill egentligen träna idag men skolarbeterna går tyvärr före hälsan i detta fallet, blääh :(

Usch måste nog gå och ta en värktablett innan jag döööör, usch vad synd det är om mig då.. det är nästan care face på det alltså! ;P

Puss tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0