Friday

Fredag igen och veckorna går snabbare än någonsin, blir nästan rädd för det känns som allt går för snabbt och inte kan jag minnas att jag gjrt något vettigt heller haha.. Nåväl!

Skoldagen har varit nice, högskole  information som fick mig lite orolig över min framtid, djupa snack med Sanne och Fanny facketerian, en religionslektion som mer kändes som en filosofilektion och jag kunde verkligen en fråga Bengan ställde men jag var osäker och svarade självklart inte, trots att det var sant bläh för mig :/ Nästa gång mohaha!
Solen gör verkligen en piggare, man vill bara le hela tiden :) Bara för att jag sa det så blev det molningt nu greeeat...

Alltså jag blir lite galen på mamma och pappa, ända sen skulle hämta min balklänning och den var för stor så är det precis som att det tror att jag har ätstörningar eller något. Vet inte hur många gånger om dagen mamma frågar om ajg har ätit lr säger glöm inte att du måste äta snart igen! Sen pappa "trycker" i mig mer mat när jag precis har ätit och redan är mätt. Haha knäppa päron alltså! Men lite irriterad blir jag faktiskt, fortsätter de såhär kanske jag får sy ut klänningen istället hahaha ;P

Imorgon blir det jobb, plugg sen troligen hem til Jeffan och boka resa! YEAI =) Kos nästa!

Oj, visst fan har ju sånglektion med tjegruppen nu! Gotta go

Grattis på födelsedagen Malin Håkansson :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack SannaPanna! =D

2009-03-20 @ 18:09:32
URL: http://maliiin92.blogg.se/
Postat av: Anonym

thx & desamma! haha, vaa gör du?;O

2009-03-20 @ 18:45:55
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/
Postat av: tammy

välkommen till klubben, min mamma har typ hållt på så i ett år nu.

2009-03-22 @ 21:24:19
URL: http://tammyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0