24/3 - Blåsigt värre!

Tjofräs!
Vaknade redan kl 7 imorse och kände mig helt utvilad som att jag inte alls bara sovit sen kl 2 något, sen när det gick upp ett ljus för mig att jag kunde sova i 2 och en halvtimme till så blev jag lycklig som feeen! Men önskar aldrig jag somnat om för jag hade vrärsta hemska drömmen, eller den var helt underbar i början sen var den smått sagt för jävlig! Det är lite kul för om man har drömt att en person varit ett svin mot en, så är man arg på den när man ses irl hahaha. Men hade drömmen varit verkliget hade du förtjänat min ilska alltså! Suuug på den!

Mami var snäll och skjutsade mig till och från skolan idag, så jag slapp cykla i blåsvädret. Stackars Lisa berättade att hon fick stå upp i nedförsbacken! Hoppas det inte blåser lika mycket imorgon..
Hade bara en lektion, religion och vi fick 3 texter att läsa under lektionen och jag blir helt galen för det verkligen rena kinesiskan, kul om man ska tolka de texterna till provet sen :(

Fick photoshop av Fanny idag, som jag har saknat det programet, det försvann ju när datorn kraschade i julas. Men nu finns det i min ägo igen! Great :D
Har faktiskt jobbat en hel del med mitt projektarbete idag! Skrivit 1 och en halv frågeställning och är nu uppe i 8 sidor tror jag, så det börjar arta sig! Well done giirl!

Haha jag har gjort en lite nostalgitripp i musikensvärld, sitter och lyssnar på en massa låtar med backstreetboys, five, nzync, westlife U name it. Man får sånna minnen från mellanstadiediscon, jisses hahaha.
Oj hade glömt att jag hade såndär "visa vad jag lyssnar på" på msn, piiiiiiisamt! :O Äh, skitsamma, I don't mind! ;P

Nu ska jag göra lite schysta mooves till Five - Everybody get up! Haha lr inte.. Minns ni? ;)

Laaaater


1990s badboys? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0