Walkin' on sunshine

Hallåja!
Det blev Öland på midsommar, Jag, Filip och Jojje drog upp i torsdagskväll och slapp alla jobbiga köer. På campingen som för övrigt var kristen och hade ett alkoholförbud (lyckades samla på oss 3 varningar under helgen), mötte vi upp resten av det galna gänget.
Midsommar helgen blev lyckad med en massa skratt, mys, grillande och festande. Många härliga stunder har jag lagt på minnet! Så nu har jag bockat av Öland på min sommar 09 lista :)

Jag har också klarat mig igenom den första och den jobbigaste jobbarveckan på Mairo, idag var det REA-start och det var full rulle i början, men efter några timmar började det trappas av och jag fick lov att gå hem tidigare (y) Inte illa ;) Nu är det 6 veckor kvar, men jag har ganska bra jobbartider och bra kombination av lediga dagar så jag är faktiskt helnöjd med mitt schema!

Nej nu ska jag hitta på något, kan ju inte sitta stilla när jag är ledig haha ;) Puss på allt och alla som gör mitt liv great :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0