The king of pop is gone

Fick en chock imorse när jag såg på aftonbladet att Michael Jackson hade dött, tänkte först att det måste vara ett uselt skämt. Men nej det är inget skämt, han är verkligen död. Jag har alltid sett på honom som odödlig typ, som att han alltid skulle finnas. Han var världshistoriens största popstjärna, har nog aldrig hört en dålig låt med honom.  Men det var nog inget härligt liv att leva, han hade ju mer eller mindre gått under jorden nu.. Men usch vad hemskt! RIP King of pop

Över till något roligare, som till exempel att jag är ledig idag :D Det var en känsla att få vakna utan något dumt alarm som man bara vill slänga i väggen! Så vad står på schemat idag? Ska ner till stan en sväng och försöka hitta lite nya kläder, måste ju shoppa upp en liiiten del av lönen iaf? ;) Sen ska jag träffa Matilda och Viccy, som vanligt är det allt för länge sen vi träffades sist! Det ända positiva med det är väl att då har vi vääldigt mycket att snacka om hehe (y)

You rock my world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0