Saturday night

Hallååja!
Igår var jag som sagt leedig och det var en otroligt skön känsla att vakna utvilad vill jag lova. No stress! Jag bara chillade hela förmiddagen sen stack jag ner till stan och hittade tre nya tröjor från breeze och JC, riktiga fynd var det också, som hittat haha.. Efter lite strosande i stan träffade jag min lilla Matilda och vi gick och käkade och munnarna gick verkligen i ett! Sen mötte vi upp Victoria som klagade över feber och huvudvärk men efter att vi fått i oss en massa skiit hemma hos Matilda så var hon ganska pigg tykcer jag allt haha ;P Vi såg en film också: My bestfriend's girl den var faktsikt riktigt bra, så bra att vi knappt snackade något alls under filmen och det händer ALDRIG! Det blev en lyckad kväll :)

Idag har jag jobbat och tiden gick relativt snabbt, efter 12 tiden kom en riktig rush och folk handlade som galningar, ganska irriterade och otåliga var de också! Det kom in en snygging och hälsade på mig också, alltid lika uppskattat :*
När jag kom hem efter jobbet fick jag någon snilleblixt á la Sanna och fick för mig att hoppa studsmatta, vilket jag inte gjort på nästan ett år nu tror jag! Och självklart var jag tvungen att kolla om jag fortfarande kunde alla volter och grejer, måste erkänna att jag var lite rädd att jag skulle slå ihjäl mig ett tag men jag klarade det faktiskt galant, allt sitter fortfarande i! Det ni ;) Så jag hoppas på lite träningsvärk imorgon haha..

Jag funderar starkt på att skaffa mig ett par inlince, (Hur stavas det? :S Äh haha jag fattar vad jag menar!) Jag är medveten om att jag säkert kommer ramla och både skrapa upp det ena och det andra, men jag vill!! Lillebrorsan och pappa skrattade dock åt mig när jag sa det :( Jag ska visa dem, så det så! Jag var ju ganska bra på det när jag var liten, särskilt när jag och joakim åkte inomhus och gjorde pappa galen haha vilka minnen ;P

Oj vilket långt inlägg det blev, nu ska jag äta jordgubbar mumma :) Puss!


Kommentarer
Postat av: lisis

go for inlines :) det tycker jag låter som en bra idé! :P

2009-07-02 @ 06:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0