Prom 2009!!

Åh jag vaknade upp med ett leende på läpparna idag och jag sket fullständigt i vädergubbarna på TVn, så sjukt negativa är de! Jag och Fanny bad ändå till Gud igår och bad om bra väder så det är väl klart att han/hon fixar det!? Upp till bevis om det finns någon Gud nu sa Fannybunny ;)

Jag har nog aldrig kännt mig så upprymd över något, jag tyckte det var så konstigt igår att jag inte kände något alls. Men idag hörni, det pirrar i hela kroppen! :D Sitter nu med nyduschat hår och ska snart torka det sen ska jag vara på Hon&Han kl 11.00, först ska jag få smink, sen blir det frisyruppsättning :) Hoppas det blir bra alltså, jag litar på min frisör så det blir säkert tipptopp! Nu är det fan min tur alltså, äntligen är baldagen här!!! AAAAAH ^^ Undrar hur det går för min baldejt med servett och blomma haha, sån hjälte är han och verkar inte ge sig heller (y)

Nej nu måste jag föna håret för JAG ska gå på baaaleeen :D

Måste bara tillägga att jag har en ny favoritlåt, eller ny och ny den har spelats i några veckor men jag har inte börjat gilla den förän nu i alla fall! Keri Hilson - Knock you down <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag kom precis när ni hade gått!!! fatta va sur jag blev!! :'(( Anyway, tänkte fråga om ni har lådbilsrally idag?

2009-06-10 @ 09:27:40
URL: http://vonkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0