Jag har tagit studenten!

Jag har tagit studenten och jag vill minnas den dagen för alltid, jag har aldrig varit så lycklig i heela mitt liv! Jag vet inte ens vad jag ska skriva, känslan går inte att beskriva ändå. Jag släppte inte en ända tår under hela dagen trots att Jojje och jag tappert försöktre pressa fram tårarna i kyrkan. Att se folkhavet på  torget när man stod uppe på munktrappan var helt obeskrivligt och jag skrek som jag aldrig gjort förr! Varven runt staden med flak var underbart och vi i SP06int ägde alla andra flak för vi var de första i Ronneby med DJbås på flaket och det framkallade ett dubbelt lyckorus. Flaket var nog det roligaste på hela dagen och jag  skulle göra vad som helst för att få uppleva just det momentet igen. Under hela dagen levde jag som i en annan värld och jag fattade inte någon gång under hela dagen att jag hade tagit studenten. Jag fattar det fortfarande untan tänker på skolan som att jag ska tillbaka dit snart. Men NEJ! :D
 
Fick en massa underbara presenter, så jag kan flytta hemifrån på momangen om det skulle vara så! Tack alla <3

På kvällen var det dags för studentpartaj såklart och det började hos Frida och Hanna i stan med en massa härligt folk, det regnade hela tiden men det gjorde absolut ingenting för det kunde inte varit mycket bättre väder på själva utspringet! Sen gick vi till J&H för studentfest, det var galet kul trots att folk inte kunde låta bli att trampa sönder varandra. Men jag hade beskydd ;) Under kvällen så skrek Malin och Sanne: Sanna du fyller ju år!! Och visst fasen det gjorde jag ju, det var första gången jag har glömt min egen födelsedag jisses.

Igår väcktes jag första av "Ja må hon leva" sång, men min familj bara skrattade år mig när de såg mig och gick snabbt därifrån igen så jag kunde somna om och jag sov ända till kl ett! Första natten på säkert 3 veckor man sovit över 8-9 timmar. Min dag blev lite halvkass på eftermiddagen men blev desto bättre på kvällen då jag fick besök :) Det blev nog en utav de bättre födelsedagarna jag haft i alla fall (y)

Småroliga saker att minnas: Fick SvenneBanan låten omgjord till SannaPolin låten av Awa och resten av klassen haha. Folk frågade 2 gånger om jag och Jojje var tvilingar (Hade lyckats med likadana klänningar så klart haha)

Nej jag vet inte vad jag ska skriva meer! Jag får behålla resten i minnet :)

Oh Boy you make me forget my name


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0