Aaa workwork..

Hajhaj!
Har nu klarat av 2 jobbardagar och jag sliter som ett djur, har både sågat, skruvat upp hyllor, flyttat allt för tunga möbler hit och dit. Men shit jag kommer ju inte behöva gå till gymet på hela sommaren nu ;) Sen är det mycket roligare att jobba när man får besök lite då och då, idag kom världens bästa Filip ner med en present i form av hostmedicin till mig :* Mys

På midsommar blir det roadtrip till Öland och det lär bli asnice (y) Komma hemifrån några dagar ska bli skönt och att jag får göra det tillsammans med härliga människor gör allt så mycket bättre ^^

Strax kommer fröken Bergman och hämtar upp mig, så ska vi gå en runda i brunnsskogen och snacka lite, jag ska hänga med henne på Diggilo föresten! Så himla kul. De åren som Diggilo varit här så har jag suttit ute på altanen och hört allt, men att även se hela showen lär vara ännu bättre! Åh allt är så bra nu, hoppas det håller i sig :)

Nej nu ska jag kolla om vi har saft med judgubbs smak haha ;) :* Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0