1 vecka kvar!!

Bara en vecka kvar till studenten och min och Mimmis studentfest planeras som aldrig förr haha, telefonen går i ett här hemma med matbeställningar och annat fixande. Det känns helt sjukt! Alla släktingar och vänner frågar vad jag önskar mig hit och dit, men jag kan inte svara dem! Varför ska det vara så svårt haha, dagens I-lands problem typ ;P

Igår var det studentfest.. igen.. haha ;P Denna gången var det temat: "Jag kom precis från..." Och jag valde att komma precis från Hollywood och röda mattan ;) Viccan gjorde lika så och gud vad glamorösa vi blev med lösögonfransar och allt hahaha dock tror jag ingen fattade mitt tema om jag inte sa vad det var men men.. :P Kvällen började hos Frida och det bjöds på mycket skratt och "skönsång" haha. Sen bar det av till J&H.. Ja vad ska jag säga, jag hade kul i alla fall :)
Sanne sov hos mig sen också det var riktigt mysigt att ha en sovkompis haha, det börjar bli en vana nu lr vad säger du Sannebanne? ;D

Idag har jag varit som en zombie, det här studentfestandet hela tiden börjar sätta sina spår haha. Men jag kämpade ändå iväg på cykeln för att ha min SISTA sånglektion :( Det var inte kul att veta att det var sista gången man var där, jag kommer sakna Sofia som fan, har varit hos henne varje vecka sen jag gick i 3an lixom :O

Neh nu får det vara bra med skriverier för idag annars kanske jag skriver något dumt haha.. ;p
Tjao!

Kommentarer
Postat av: Sanne

haha javisst! en bra sådan också;)

2009-06-04 @ 21:52:55
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0