My heart is racing

Godkväll eller måste man säga godmorgon såhär efter tolv slaget? Saame shit, different name säger jag! ;P

Kom hem för en stund sen, familjen var inbjuden till grannarna bredvid ikväll för lite festmys med en massa god mat, tävlingar och annat skoj. Satt som en smäck en kväll som denna! Där var även några vänner till grannarna, en familj från Denver, USA. Mamman är svensk så de två urgulliga barnen Tuva och Finn är tvåspråkiga, Tuva pratar heelt flytande svenska och hon är bara 4 år. Finn är 16 månader om jag förstod det rätt men han pratar ändå ganska mycket. Det var så roligt att titta på dem för de är som två kopior av mig och lillbrorsan när vi var små, det är nästan lite läskigt vad Joakim och Finn är lika! Men i alla fall, Cissi (mamman) har lovat att försöka fixa Aupair jobb till mig i USA!!! Sen om jag inte lyckas få någon familj till våren som jag planerat så skulle de antagligen själva behöva en Aupair hösten 2010 och i sånna fall kunde jag eventuellt få komma och jobba hos dem! :D Visst drömmen är ju California eller Florida men om jag inte lyckas hitta någon familj så låter detta väldigt lockande! Oh I just looove being me somtimes ;D

Imorgon jobbar jag 11.30-15.15 och efter det har jag jobbat 6 veckor på Mairo, det betyder att det endast är EN vecka kvar! Sen får jag för första gången sen studenten vara lite ledig haha ;D Det har redan börjat planeras endel för vad som kommer hända inom de närmsta veckorna här och jag hoppas verkligen det går vägen för jag är så himla sugen på detta!

En annan sak jag är sugen på är att åka Inlines! Jag vet som jag tjatar om detta... Åkte faktsikt till Team Sportia efter jobbet idag och köpte mig ett par!! Jag var så lycklig när jag kom hem, tänkte ringa Kronberg på momangen. Meen vad ser jag när jag tar på mig dem? Jo, de j*vlarna är sönder i ena knäppet och det gick inte att laga själv, så nu måste jag byta dem och jag är rädd att jag köpte de sista i min storlek :( Men i så fall åker jag till Karlskrona, för jag SKA ha ett par innan nästa veckas slut, så är det bara!!

Neh godnatt med er nu måste arbetaren krypa till kojs :)

As I'm standing out here
And you hold my hand
Pull me towards you
And we start to dance
All around us
I see nobody
Here in silence
It's just you and me

Kommentarer
Postat av: Shia Fan

Hej, är du ett Shia LaBeouf fan?



Kika då in den här bloggen!

http://shiaalabeouf.blogg.se

2009-07-26 @ 02:09:31
URL: http://shiaalabeouf.blogg.se/
Postat av: JANNY

Funderar på att åka till USA som au pair bara jag gått ut gymnasiet =)

2009-07-26 @ 02:14:19
URL: http://jaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0