Got dynamite

Heey
Sju veckors jobb börjar tära på mig och jag funderar över hur man ska orka ett helt liv av arbete? Men nu ser jag ljuset, bara 3 jobbdagar kvar sen får jag långledigt dvs sommarjobbet har sitt slut. Dock kanske jag hoppar in två dagar nästa vecka men det beror helt på hur trött jag är på söndag :P Ojoj vad det är synd om mig då? Varför klaga när jag faktiskt har ett jobb jag trivs med, jag borde skriva ledsamma historier om arbetslösa isället.. blabla osvosv...

Det har hänt endel grejer sen sist, många bra och tyvärr ett par mindre bra. Men vi börjar väl med de bra lr?
Jag har åkt inlines, det var grymt roligt. Fast visst hade jag en nära dödenupplevelse när jag drog iväg i 110 ner för en backe utan att kuna bromsa! Mamma fick sig ett gott skratt och det är väl huvudsaken? Men jag ger mig inte, jag SKA lära mig att åka "rätt".
Den andra roliga saken är att vi äntligen tagit tummen ur röven och bokat en resa till Kos för att hälsa på våra bartenderbabes! Så i slutet av augusti åker jag, Malin, Sanne och Jeffan till värmen (Y) Önskar att min Lisis skulle följt med också, men jag har bara mig själv att skylla att hon inte kommer göra det. Ibland är man riktigt j*vla dum i huvudet alltså! :( Men tur att hon är världens bästa, vet inte vad jag skulle göra utan henne! <3

Igår var jag med en snygg pojk på "Sunny standup" i brunnsparken. Det var duktigt roligt, en massa roliga komiker man numera sett live (y) Det ända som skulle varit pricken över i:t var Johan Glans. Men man kan inte få allt här i världen, så är det :P

Läggdags! Katchiing :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0