Välkommen år 2009

År 2008 är över och det året har varit det bästa sen 2006, är helnöjd!

Min nyårsafton spenderades hemma med kusinerna och deras pojkvänner plus min family. Det var faktiskt skönt att vara hemma, nyår i ronneby är ingentinge att hänga i julgranen precis, fast jag saknade mina flickor såklart :)
Det blev iaf en galen kväll men en massa skratt, har inte skrattat så mycket på länge och det kändes jätte bra!

Mycket hände 2008 och här är de saker som stuckit ut mest:

- Blev ljushårig, Ja det kom nog lite som en chock även för mig själv, fast jag ångrar det inte!
- Den 12 juni blev jag en 18åring!
- Blev mer självständig och trivdes mycket bättre med mig själv
- Sjöng på min andra konsert för en massa folk, där ibland mina närmaste vänner <3
- Sommarjobbade på Mairo i 4 veckor
- 9 augusti stack jag och tjejerna till Magaluf i en oförglömlig vecka. Årets händelse <3
- Fick helgjobb på Mairo, har inte oroat mig för att jag inte har pengar under hela hösten!
- Lisen och jag stack till Göteborg i några dagar och shoppade loss, mös med kusin ludwig och hade det kalas!
- 3 november stack SP06int till Grekland, närmare bestämt Aten. En resa vi nog aldrig glömmer.. haha :P
- Fick smeknamnen: Mamma och Gojjan hahaha..
- Gjorde mitt livs torsk på spa vilket resulterade i många skratt och ett ENORMT blåmärke!
- Troligen sista juluppvisningen i rbyflickorna som ledare :/
- Lärt mig hantera min lite annorlunda "egenskap" bättre, blir inte lika rädd längre :)
- Fått långt hår och längre ska det bli haha ;)

Nu vet jag inte mer, kommer kanske på mer sen.

Just nu ser jag allt i ljust, jag tar för fan studenten i år!?!?
Efter studenten blir det a year off så att säga, America here I come!!! :D Californiaaaaaaa.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0