Pluggdag!

Hellu
Jisses vad tidigt jag kom upp idag då, 11.00 med tanke på att jag vaknade kl 15.00 igår så är 11 rena soluppgången! ;O Fattar inte hur jag kunde sova så länge, var väl trött efter inventeringen I guess..
Såg en sjuukt bra film i förrgår kväll, "Into the wild", det var nog seriöst den bästa filmen jag sett, Se den!!

Idag har jag en heldag med skolarbete framför mig, etthelt häfte med en massa svenska frågor som jag inte ens börjat på, lyckat! Sen har jag det rackans landet också, min redovisning kommer vara så kass haha :P
Fattar inte hur jag ska klara detta halvåret som är kvar, jag är så skoltrött att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Hoppas inte projektarbetet får lida för min trötthet haha..

Ikväll blir det träning med Malin, ska bli skönt, har inte tränat på ca 1 månad eftersom att jag varit sjuk :( Men nu tar jag tag i ett utav mina nyårs löften, nu ska det bli andra bullar! Så att man är fit for fight till stranden i sommar ;)

Nej, nu får jag ta tag i pluggandet!

tjao


Kommentarer
Postat av: Sanne

dom är hittade på H&m. Såg dom i H&m katalogen. Men dem två var typ de enda snygga;p och jag ska ha dom!;)men dem finns på hemsidan också, så kika du in där!

2009-01-04 @ 13:03:14
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/
Postat av: Sanne

haha jaa det är det va? din glidare;D

2009-01-06 @ 11:56:20
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0