Money is funny in a rich girl's world

Fick en MASSA pengar igår yeai!!! :D Först lönen för att jag tränat småtjejerna höstterminen, sen kom min lön in från Mairo och nu är jag glad över att jag erbjöd mig att hoppa in de gångerna de andra blev sjuka på jobbet! Trodde det kanske bara skulle bli max 1000 kr extra men icke sa nicke, det var lite till ;) Och nu har inte ens studiebidraget kommit än så pang på rödbetan rik blev jag hahaha... :P Men jag har fan slitit som ett djur för de pengarna så det är jag faktiskt värd!

Men iaf, naturkunskapsprovet gick väl, tja vet inte har väl skrapat ihop ett G i alla fall hoppas jag. Efter skolan blev det fika på andravåningen men tjejerna, sen gick jag och Malin till Britta och var där i flera timmar kändes det som, fast hon var ganska söt igår faktsikt haha. Sen följde jag med Malin hem åt chokladpudding och sjöng singstar för första gången! Malin den räkan, hon vann med några ynka poäng varje gång, men jag får skylla på att det var första gången ;)
Vid 6 tiden trampade jag vidare, till Tessan i gula huset som pappa säger haha:P Vi käkade och snackade en massa, man märker inte hur mycket man faktiskt saknat en person fören man ses.

Idag har jag tjänat in ännu mer pengar på Mairo, inte helt fel :) Snart ska jag ner till stan och träffa Matilda, vi ska käka sen kommer Viccy och efter blir det film hemma hos Matilda. Yttligare två personen jag saknat mycket!

Nej nu ska jag sjunga lite. Tjao!


We will shine on for everyone..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0