Made in sweden

Åh, jag vill, jag vill, jag vill vara med i Made in Sweden! Fatta vilken chans att få jobba med sveriges största producenter, jag hade lätt bytt ut mitt liv mot Janets, eller nej jag hade snarare velat ta hennes plats!
Tänk att få chansen att kunna leva på det som betyder mest för en, musiken, jag hade inte tackat nej till det. Någon gång ska jag, så det så haha :P

Pluggat naturkusnkap i stort sätt hela dagen, tar sååå lång tid att lära in det eftersom att jag kommer på mig själv i varannan mening med att ha tankarna på helt andra saker och så får jag läsa om allt igen haha suck!
Men jag ska inte klaga som igår, det är ju trots allt mindre än 1 (!) termin kvar nu sen kan jag göra vad jag vill tex att dra till USA :D På tal om USA så ringde kursledaren från Culture Care igår och frågade hur det gick med min Au Pair ansökan, blev lite förvånad att de faktiskt ringde och verkligen brydde sig om vad jag tyckte och vad som kändes bäst för mig. Så när jag får lite tid över ska jag nog börja jaga referenser som folk måste fylla i, det är endel personen jag måste få tag i haha.

Nej, nu ska jag hoppa i säng och läsa igenom mina anteckningar inför provet. Tjao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har också pratat med EF om bla au pair och nåt om att läsa språk utomlands, och de ringer mig som galningar och skickar post hela tiden... Men det är ju trevligt.. :)

2009-01-22 @ 16:33:39
URL: http://spenat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0